Rehabilitacja

logo_corel_11.jpgZapraszamy do nowego Centrum Rehabilitacji AVENIR. Ten nowoczesny ośrodek mieści się w Słupsku przy ul. Jana Kilińskiego 47 A.

W Centrum Rehabilitacji AVENIR wykonujemy szeroki zakres zabiegów fizjoterapeutycznych z dziedziny:

• kinezyterapii,
  • masażu,
  • fizykoterapii,
  • medical tapingu.

kinezyterapia_1a.jpg

Rehabilitację stosujemy w:

• zespołach bólowych kręgosłupa,
  • zespołach bólowych mięśni i stawów spowodowanych przeciążeniami i urazami,
  • schorzeniach neurologicznych,
  • problemach z nietrzymaniem moczu,
  • terapii blizn,
  • usprawnianiu pooperacyjnym.

Masaże i ćwiczenia uzupełniane są różnorodną gamą zabiegów fizykoterapeutycznych: elektroterapią, krioterapią, hydroterapią, laseroterapią, magnetoterapią, sonoterapią, diatermią krótkofalową. Efekty rehabilitacji utrzymujemy i przedłużamy poprzez naklejenie odpowiednio dobranych plastrów o działaniu przeciwbólowym, rozluźniającym lub wzmacniającym. Plastry działają przez 24 h na dobę, co wspomaga efekt terapeutyczny.

Zabiegi wykonywane są w przestrzennych, klimatyzowanych i atrakcyjnie urządzonych wnętrzach. Dysponujemy przestronną salą ćwiczeń, gabinetami masażu i terapii indywidualnej oraz gabinetami fizykoterapii. Duży asortyment sprzętu umożliwia wykonanie kompleksowej rehabilitacji indywidualnie dobranej do potrzeb pacjenta.

Na terenie Centrum przyjmuje lekarz ortopeda oraz lekarze rehabilitanci.

Oferujemy promocyjne ceny zabiegów i karnetów terapeutycznych.

recepcja_a.jpg

Zapraszamy!